miercuri, 25 martie 2009

Mic dejun cu ''ce-ai prin casa'' (1)





Sau ce mancam pe timp de criza :), cum vreti voi, ideea e sa folosim ce-avem prin casa, nu neaparat sa facem cumparaturi speciale, sau sa nu ramanem nemancati din cauza ca n-avem nu-s ce antreuri sau feluri cu denumiri complexe.
Mi s-a intamplat de destule ori, asa, intre doua cumparaturi serioase, sa raman aproape fara ingredientele necesare incropirii a ceva de mancare. Sigur, nu ca-n studentie, cand mancam mustar sau ketchup pe paine (ca tineam si post), da` tot s-a-ntamplat sa mancam ''ce-avem prin casa''.
Din categoria asta face parte micul meu dejun de azi. Va asigur ca a fost foarte gustos si satios (desi la foamea mea puteam lejer sa mananc o portie dubla, mai putin painea).

Ce-am avut prin casa (pe bune):
- 1 ou
- ceapa rosie (am pus jumatate, taiata felii)
- corn ramas de la cea mare de la scoala ( de la chestia cu ''cornul si laptele) :P (jumatate, taiat felii)
- ulei de masline dintr-o mostra primita la magazin
- cateva masline
- putin bulion

Am pus uleiul de masline din pliculet in tigaie, sa se incinga, am taiat cornul care cica expira de ieri (nu-l mai puteam da fetii, nu? plus ca era deja beton) in felii pe care le-am pus la prajut in uleiul de masline. Cand au inceput sa se rumeneasca un pic am pus oul sa-l fac ochi. Intre timp am descoperit in camara o ceapa rosie care deja avea mustati; am salvat-o poftind-o la micul dejun :). Am pus jumatate, ca si-asa m-a luat somnul dup-aia. Odata oul facut, am mai azvarlit in tigaie cateva masline negre (ramase de la painicile cu masline) si dupa ce am inchis focul am stropit cu un pic de bulion.

A fost foarte bun, cum spuneam, fix cu ce-am gasit prin frigider (restul mancarurilor erau de pranz :P)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu