vineri, 15 mai 2009

Rulouri din file de vita















Ce sa mai mancam? Niste vita. File? Mda. Snitel, gratar......iar? Ia sa facem ceva deosebit. Hmmmm, niste rulouri ar fi interesante. Da` cu ce le umplem pe rulourile astea? si cate or sa ne iasa de fapt? Sa-ncercam:
- 1 casoleta cu 3 fileuri mari mari de vita (si subtiri ar fi bine, asa, ca pentru gratar)
- o mana de masline (vreo 6-7, de fapt)
- ultimele 3 felii de muschi file din frigider
- pana-ntr-o suta de gr cascaval
- orice altceva va mai trece prin cap in chip de umplutura, dar in cantitate mica, altfel nu puteti baga tot in rulouri (ardei, bacon, ciuperci, etc.)
- putin ulei
- cimbru
- marar

Se spala fileurile de vita si se taie in doua (daca sunt foarte mari, cum erau ale mele); estimati niste fasii care sa v-ajunga sa le infasurati ca pe sarmale. Se pregateste umplutura, adica taiati bucatele mici tot ce aveti (cascavalul, maslinele si muschiul file, in cazul meu). Se ia fiecare file de vita si se umple exact ca o sarma, adica cel mai bine posibil, si ca sa tina toata chestia stransa se infig vreo doua scobitori.
Puneti rulourile intr-un vas Jena, stropiti cu putin ulei, adaugati cimbru si marar (merge foarte bine mararul cu carnea de vita) si o ceasca de apa. Evident, dati la cuptor si le scoateti cand considerati ca-s gata.

Asa arata inainte de adaugarea uleiului:
















Va asigur ca-s tare gustoase, satioase si usor de facut, asa, ca pentru nepriceputi ca mine ;)

Pofta buna !

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere